Nario prisijungimas
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

UAB „Arviora“ – šeimos verslas

2017-07-12

UAB „Arviora" savo veiklą pradėjo iškart su aljansu AIBĖ

Beveik prieš 4 metus į prekybos verslą įžengusi Violeta Levickienė ir jos sesuo Rasa Daujotienė jau turėjo pasiruošusios planą: „Atidarinėdamos parduotuvę iškart ieškojome, su kuo galėtume bendradarbiauti, tad pasiskambinome aljanso AIBĖ atstovams, pakalbėjome ir pliusų matėme daugiau nei minusų. Šiandien turime maisto prekių parduotuvę ir kavinę" - savo pradžia dalinasi verslininkė. „Susitinkame su kitais AIBĖS nariais susirinkimuose, suvažiavimuose, šventėse ir ratas po truputį didėja, turime labai šaunų regiono vadybininką, kuris esant reikalui ir kontaktus nurodo, ir į ką kreiptis pataria" - draugišku kolektyvu džiaugiasi pašnekovė.

Su konkurencija nekovoja

„Nors miestelyje yra dar viena parduotuvė, bet mes su ja nekonkuruojame. „Mes nesižvalgome, ką daro mūsų kaimynai" - tvirtina Violeta Levickienė. „Mūsų visai nedomina kaimynų veikla, turime savo tikslą ir jo siekiame" - juokiasi verslininkė. Parduotuvę turinčios Violeta ir Rasa apie ateities planus nedaugžodžiauja: „Kol kas tai tik pasvarstymai, daug apie tai nenorime kalbėti, jau geriau žvirblis rankoje nei briedis miške." Tačiau maisto prekių parduotuvė - tai ne vienintelė veikla. „Kadangi turėjome įsigiję patalpas, įgyvendinome ir dar vieną svajonę - įsteigėme kavinę" - pasakoja verslininkė. „Labai smagu matyti žmones sugrįžtančius tiek linksmomis, tiek liūdnomis progomis, mums tai yra didžiausias klientų įvertinimas".

Kiekvieną dieną tobulėja patys

„Sunkiausia atidarius parduotuvę buvo parinkti tinkamą prekių asortimentą, todėl nuolat tikriname, kurios prekės yra reikalingos, o kurios - ne" - patirtimi dalinasi verslininkė. „Mūsų pirkėjai tobulėja maisto gamyboje, ieško geresnių sūrių, įdomesnių padažų ir specialių prieskonių, tad galime sakyti, kad auginame pirkėją, o pirkėjas savo poreikiais augina mus, ir taip mes plečiame bei keičiame pasiūlą atsižvelgdami į savo pirkėją." Suprastėjus produkcijai ir rinkoje pasirodžius naujai prekei verslininkė palaiko aukštus kokybės standartus ir iškart ieško alternatyvų. „Į žaidimą ateina vis daugiau naujų gamintojų, todėl prastos kokybės prekes keičiame naujomis, kadangi mūsų pirkėjas skaito etiketes, domisi sudėtimi, galbūt taip yra dėl sveikos gyvensenos bangos ir žmonės bando prie to prisiliesti" - džiaugiasi Violeta Levickienė.

 

Registracija naujienlaiškiui
El. paštas
Neteisingas el. pašto adresas Toks el. pašto adresas jau registruotas Jūs sėkmingai užsisakėte naujienas