Nario prisijungimas
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

UAB "Gulbelė" investavo į gyvybingą miestelį

2013-09-17


   Prekybos įmonių aljanso "Aibė" narė, UAB „Gulbelė", dirbanti suvalkijos regione bei valdanti maisto prekių parduotuvių tinklą, į naują parduotuvę 500 gyventojų turinčiame miestelyje investavo apie 600.000 Lt.
 
   „Tvirtiname savo pozicijas Suvalkijoje. Sintautuose parduotuvę statėme, nors jos atsipirkimo laikas bus gana ilgas. Miestelis patrauklus tuo, kad šalia judrus kelias, veikia kelios gamybos įmonės", - aiškina Arūnas Tarnauskas, „Gulbelės" direktorius.
   Sintautuose „Gulbelės" valdomą parduotuvę, anot pašnekovo, reikėjo arba uždaryti, arba rekonstruoti. Darbo sąlygos nebeatitiko reikalavimų, todėl apsispręsta pradėti statybas.
   Įmonė kaimuose ir miesteliuose valdo 42 parduotuvės. Šiemet atidarytos 3 naujos ir 2 rekonstruotos. Bendrovėje dirba per 300 žmonių.
   „Investuoti į tokius miestelius kaip Sintautai verta. Mes taip pat ieškome panašių vietų. Jei gyvenvietėje vykdoma gamyba, prekybininkams tai reikšmingas privalumas", - kolegai pritaria Kęstutis Jurgelionis, UAB „Staginis", Varėnos regione valdančios 12 maisto prekių parduotuvių tinklą, direktorius.

Kaime paprasčiau

   Naujame „Gulbelės" objekte dirbs 5 žmonės. Miestelyje veikia dar viena konkurentų parduotuvė.
   „Iš miestelio nesitraukėme, nes čia yra kelios gamybos bendrovės, šalia judrus kelias. Valstybė ir privatus verslas investavo palyginti daug savo ir ES paramos lėšų. Tikimės, kad gyvenvietė ateityje bent jau nemažės", - pasakoja p. Tarnauskas.
   Šakiečiai mėgino brautis ir didesnius miestus - Marijampolę, Garliavą, Vilkaviškį, tačiau čia kol kas įsitvirtinti nepavyko. Naujai atidarytų parduotuvių apyvartos sparčiai neauga.
   „Kol kas tik mokomės, kaip reikia dirbti didesniuose miestuose, kur konkurencija aršesnė nei kaime. Deja, miestuose dar neradome savo nišos", - pripažįsta p. Tarnauskas.
   „Mažų parduotuvių rinka, kurioje mes dirbame, taip pat tampa vis konkurencingesnė. Stiprėja senieji tinklai, kuriama ir naujų, orientuotų, kaip ir mūsų, į didesnes gyvenvietes bei didmiesčių miegamuosius rajonus", - aiškina verslininkas.

Svarbu gamyba

   Kiti kaimo parduotuvių tinklai laikosi panašios strategijos kaip „Gulbelė".
   „Mums įdomūs maži miesteliai, kuriuose veikia bent kelios įmonės. Jei šalia judrus kelias, tai privalumas. Pravažiuojantys žmonės taip pat tampa pirkėjais", - dėsto p. Jurgelionis.600.000 Lt investiciją į kaimo parduotuvės statybą „Staginio" vadovas laiko vidutine. Pigiau šiandien pastatyti ar rekonstruoti kelių šimtų kvadratinių metrų parduotuvės nepavyks. Darbas ir medžiagos tiek mažame mieste, tiek didmiestyje kainuoja tiek pat.
   Ponas Jurgelionis sako, kad atnaujinus prekybos objektą drauge auga ir apyvarta. Tiesiog tokia parduotuvė patrauklesnė už konkurentų. Didesniuose kaimuose retai kada veikia tik viena parduotuvė.

„Gulbelės" grupės apyvarta, mln. Lt

2006 m. - 39,6
2007 m. - 47,6
2008 m. - 53,7
2009 m. - 49,7
2010 m. - 53,7
2011 m. - 67,8
2012 m. - 90
2013 m. - 100 (prognozė)


   2013 09 14, Verslo žinios, Arūnas Milašius

 

 

Registracija naujienlaiškiui
El. paštas
Neteisingas el. pašto adresas Toks el. pašto adresas jau registruotas Jūs sėkmingai užsisakėte naujienas